niedziela, 16 czerwca 2013

Prolog

-To koniec. Tak dłużej być nie może! Selena więcej się do mnie nie odezwie!-wykrzyczałam.
-Uspokój się, przecież nikt nie musi się o tym dowiedzieć. To może zostać naszą tajemnicą.-mówiąc to zaczął wplątywać swoje palce w moje długie, blond włosy. Odepchnęłam go.
-Nie! Przestań, nie dzwoń do mnie. Tak jakby tego ,,romansu" w ogóle nie było.-mówiąc to szybko
 złapałam torbę i wyszłam, a raczej wybiegłam. Trzasnęłam drzwiami. Justin wyjrzał jeszcze przez okno, miał zamiar coś krzyknąć, lecz się powstrzymał. Pod jego domem w Calabasas jest z piętnastu paparazzich. Jest ranek, a oni czekają, aż Bieber opuści swoją willę. Fotoreporterzy nie odkryli na szczęście jeszcze tylnego wyjścia. Szybko wymsknęłam się nim i podbiegłam do drzewa, za którym stał mój samochód. On akurat nie rzucał się w oczy. Włączyłam silnik i ruszyłam w drogę. W radiu leciała właśnie MOJA piosenka - ,,Give Your Heart A Break", ciekawie... Za dziesięć  minut byłam pod naszym domem. Nie miałam ochoty z nikim rozmawiać. Weszłam do środka i...chyba nikt nie zgadnie kogo zobaczyłam w salonie..


.
3 komentarze -> pierwszy rozdział.
___________________________________
Witajcie, tu Bella :) Zbliżają się wakacje i miałam ochotę stworzyć bloga z opowiadaniem (głównie o Demi). Wkrótce dowiecie się więcej. Na razie dodałam tylko króciutki prolog, nie jestem dobra w "rozpoczynaniu".xD Jeśli chcecie być informowani, po prostu zostawcie tutaj nazwę Twittera czy cokolwiek  (tak jak na innych blogach). ;]

3 komentarze:

  1. Ciekawie się zapowiada ^^ ♥
    Nie mogę się doczekać rozdziału ;)
    Czy mogłabyś mnie informować na tt? @edytaaedith :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Więc tak super się zapowiada ;)
    czekam i nie tylko ja na następny :3 <3

    OdpowiedzUsuń