wtorek, 18 czerwca 2013

Rozdział 1 • ,,Muszę być ostrożna"

A może jednak zgadniecie.
-Demi! Hej kochana! Przepraszam, że Cię nie uprzedziłam o mojej wizycie, ale przyszłam na chwilę. Chciałam się zapytać, czy przyjechałabyś jutro do mnie i omówiłybyśmy kilka spraw?-spytała Selena. Ja ją przywitałam.

-Dobrze, postaram się przyjść.-uśmiechnęłam się do przyjaciółki, ona chyba się ucieszyła. Co chce mi powiedzieć? Nie zatrzymywałam jej, ponieważ się śpieszyła. Ja za to zabrałam się za pisanie piosenek na nowy album. Miałam wenę, a za to mogę być wdzięczna Justinowi. Wiem, że rockowe piosenki podobają się moim Lovatics. Do wieczora jeden song był już gotowy, zostało już tylko pokazać go mojej ekipie. Zmęczona ułożyłam się do snu. Rano szybko zbiegłam z łóżka-była godzina 8:20. Zeszłam na dół, gdzie zamiast mamy i siostry Madison zastałam kartkę.
Skarbie, jesteśmy na zakupach i wrócimy za kilka godzin. Uważaj na siebie!:)
Jak zawsze nadopiekuńcza mama. Heh. Zrobiłam sobie śniadanie, umyłam się i ubrałam w ten zestaw. Włosy zaplotłam w długi warkocz. Potem wsiadłam w samochód i ruszyłam w stronę domu Sel. Bałam się, że wygadam się o naszej "relacji" z Bieberem. Trudno, muszę być ostrożna. Zadzwoniłam do Niej, że jestem już na miejscu, a ona otworzyła mi bramę.
-Dem, przejdę do konretów. Chcę Ci zaproponować...*chwila ciszy* nagranie duetu ze mną i z Justinem. Co ty na to?
-Wow, jestem...zaskoczona. Nie spodziewałam się. Jesteś tego pewna? Ludzie zaczną nas, jak to się mówi, hejtować, że promujemy isę przez twojego faceta!-szybko chciałam zniechęcić ją co do tego pomysłu. Ciekawe co na to on.
-Pomyślałam o tym, ale przecież nie ma co się przejmować. Sama mówisz to swoim fanom. Dzwoniłam już nawet do twojej menadżerki. Powiedziała, że to bardzo dobry pomysł i sporo na nim zarobimy. Ale przede wszystkim będziemy się dobrze bawić! Prooszę!



4 komentarze -> drugi rozdział
___________________________________________

No właśnie, co Demi zrobi? Szykujcie się, bo już niedługo pojawią się nowe postacie! ;> Błagam, jeśli to czytasz, zostaw chociaż króciutki komentarz. Do napisania. :)

6 komentarzy:

  1. Czytam ;) no to logiczne xD a no i świetny rozdział tylko pisz dłuuużesze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. perfekto rozdzialito, ale sa strasznie krotkie :/ <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, tylko jest jeden minus twojej historii - Bieber. Tak wiem, fanki zaraz się zlecą i zaczną mnie hejtować, ale ja go po prostu nie trawię.

    OdpowiedzUsuń
  4. super <3 czekam na nn .. serdecznie zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. @Jules... to opowiadanie będzie głównie o Demi, a Juston zaraz zniknie (na chwilę, ale o tym potem);))

    OdpowiedzUsuń